Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

důchodce

19. 4. 2008 12:43
jako rodilý Pražák

 při pohledu na dnešní automobilové šílenství v naší "Matičce" si vždy vybavím dávno uplynulá léta, kdy mě matka, coby malému klukovi vždy říkala. "Než vstoupíš na vozovku, vždy se dobře rozhlédni. Mohlo by jet auto a porazit tě." Cítíte také v té větě onu tehdejší pohodu, kdy jaksi jen vzdáleně hrozilo, že by mohlo přijet auto?

0 0
možnosti

Beldor

18. 4. 2008 22:26
mhd zadarmo...

Reseni by podle me byla verejna doprava dotovana a uplne zadarmo.V par mestech po svete uz to vyzkouseli a nemuzou si to vynachvalit....

0 0
možnosti

jiruna

18. 4. 2008 22:09
Milá paní

i já jezdím po Praze převážně sám. Pracuji totiž ve správní firmě, která spravuje byty shodou okolností v jmenovaných Říčanech i ve Stodůlkách jakož i ve Strašnicích a pod. Poraďte mi jak mám přepravit materiál, počítače, čerpadla a nevím co ještě MHD. Spousta techniků, řemeslníků a jiných profesí prostě jezdit po městě musí. A úvahy úředníků MČ že si řidiči jedou po Praze jen tak zařídit jsou na hlavu. Jejich výmysly  s parkováním v zonach jen zdraží služby obyčejným lidem. Já obdivuji lidi, kteří mají po ruce hned komunistická řešení: zakázat. A to vše, zastavit jezdit, hlavně platit! Všimla jste si, že policie neumí vypátrat ani zloděje z památníku v Terezíně, ale za pomoci kamošů spolehlivě odtahne každé špatně zaparkované auto aaaa´t překáží nebo většinou ani ne. Hlavním cílem jsou řidiči, potřebují výrobní prostředek, tak ať platí.:-/

0 0
možnosti

Honza.Z

19. 9. 2008 8:22
Re: Milá paní

100% souhlas

0 0
možnosti

dolch

18. 4. 2008 21:22
Skutečnou perlou

pak jsou za peníze od evropské unie draze vybudované, a za velikého humbuku slavnostně otevřené, úseky od nikud nikam. Viz. Invalidovna. :-)

0 0
možnosti

stev

18. 4. 2008 21:16
Nevím. Jako úvaha nic moc.

Především si myslím, že tranzitní doprava do měst nepatří, to je jasné. I kdyby do Prahy přijíždějící vozidla byla jen z 5 % tranzitní, tak to patrně bude několik tisíc tranzitních vozidel denně. Nebo spíše desítek tisíc.

Ono to ale nejspíš bude více než 5 %. VždyŤ celá Morava, ale také část Slovenska jezdí do západní Evropy skrz město Prahu. Kudy také jinudy? Stačí se podívat na mapu.

Chyba tedy není v tom, že lidé bydlící okolo magistrály, mají vlastní auta. Proč by také neměli mít? Chyba je v tom, že pan Alfréd Brunclík, ředitel ŘSD, a jeho předchůdci, dosud nepochopili, že dálnice nemají města spojovat, ale míjet. A z těch dálnic by měly do měst mířit nanejvýš přivaděče.

0 0
možnosti
  • Počet článků 75
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3319x
nezávislá reportérka a cestovatelka

Seznam rubrik