Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

bojovnik2

Bez urážky, ale jste vedle

s tím, že skinheadi byli v dětství většinou oběti šikany či byli nějak jinak zadupání či znevýhodněni vůči ostatním dětem. Naopak. Tito lidé jsou už od dětsví z nějakých geneticko - psychologických příčin násilím fascinováni a jsou to oni kdo šikanu a násilí přímo vytvářejí.

Nechápu to překvapení v článcích v některých novinách, že většina kriminálníku volila tzv. dělnickou stranu, svědčí to o tom, že ten který novinář nikdy s těmito lidmy nepřišel do styku a neví nic o jejich mentalitě, tito narušení lidé totiž ihned správně vycítili, že tato strana by jim poskytla to po čem oni nejvíc touží, totiž to, že by mohli ve jménu, pod ochranou a v zájmu této strany legálně mučit, znásilňovat a okrást jiné lidi.

0/0
27.6.2009 15:58

Hug0

Re: Bez urážky, ale jste vedle

nejsem :"od dětsví z nějakých geneticko - psychologických příčin násilím fascinován"

jsem bezny obcan, pracujici, ktery tretinu sveho zivota stravi tim, ze chodi do prace aby mel potom kde hlavu slozit a co dat do ust. netesi me a neuspokojuje me travit 9hodin denne + dve hodiny doprava, proto abych mesicne vyfasoval cca pulku prumerneho platu v CR.pokud (teoreticky) nekoho na ulici fyzicky napadnu, nekoho o kom

bezpecne vim ze 20 let v praci nebyl, zije si svym spokojenym zivotem,

tak je to proto, ze na nem si chci vybit zlost na nas system, ktery to

zaridil tak, ze nepracujici ma defacto stejne mesicni prijmy jako ja. ......

0/0
28.6.2009 11:48

Hug0

Re: Bez urážky, ale jste vedle

....jako ja, ktery v praci odvadi nejako cinnost ze kterou jsem placen a

pak i dalsi za kterou nejsem placen. nervovani se, nemoznost se najist,

kdyz mam hlad, nemoznost jit na zachod kdyz potrebuju, mrznout v zime

venku, trpet ustrky nadrizenych ... a pod. 

0/0
28.6.2009 11:50

Hug0

Re: Bez urážky, ale jste vedle

nevim jak vy, ale me netesi

pohled na usmevaveho obtloustleho clovicka ktery kraci po ulici a na

prvni pohled jej nerozeznate od pracujiciho cloveka. vlastne ano,

pracujici bude vic sedivy neb ma vice starosti co a jak.

0/0
28.6.2009 11:50

tomtop

Re: Bez urážky, ale jste vedle

dělat se soudcem a katem zároveň může být sice pochopeno, ale i tvrdě odsouzeno. Ač i pro mě představují romové velkej neřešenej problém , zastanu se jich, pokud je bude nějaký agresivní hulvát napadat. Pokud jim chcete pomoci, jsou jiné cesty, vylévat si na ně ale zlost, že dřete a dojíždíte ... to je silné kafe. Vy jste ten, kdo poctivě dělá .. tak ať vám to dává vědomí, že budujete budoucnost státu pro své děti a dalěí generace ... násilí to jen kazí a vás ponižuje na násilníka.

0/0
29.6.2009 21:20

berry1950

karma

Bez ohledu na to, že se všemi vašimi argumenty souhlasit nemohu, chválím za snahu zveřejnit názor, že systémem se nikdo nezabývá už řadu let. Stačí se podívat na ten pedagogický výkvět v ministerských židlích. A na postech náměstků taky žádná sláva. A tak se předvěďme, jací jsme organizátorští kabrňáci, aspoň nesmyslným prosazováním státních maturit. Vždyť ti kantoři tam dole jsou tak blbí, že maturitní zkoušku připravit nedokážou.

0/0
25.6.2009 15:28

berry1950

tak proč ksakru

když si v učitelství vlastně není na co stěžovat, nepřijde konečně ten schopný a geniální učitel. Lituju vás. Měl jste na kantory zřejmě velkou smůlu. Moje zkušenosti jsou spíš opačné.

0/0
25.6.2009 15:23

berry1950

Re: tak proč ksakru

omlouvám se: tohle měla být reakce na  lesního vlka

0/0
25.6.2009 15:31

lesnivlk

Práce na školách

 Ta nemůže přinést nic dobrého, protože

drtivá většina učitelů jsou držitelé vysokoškolských diplomů, ale neumí

nic a tak se živí učením a stěžují si na nízké platy, děti berou jako

rukojmí a z rodičů dělají jen blbce. Takové školy samozřejmně vypěstují

ve spoustě žáčků odpor ke škole a kolotoč se pak může líp roztočit.

0/0
23.6.2009 9:19

SID09

Re: Práce na školách

Ale snad až úplně tak zlé to nebude, vždyť těmi školami jsme prošli všichni a někteří žáci ( až dospějí ) dokonce i po této očistné kůře pracují ! ;-D!!

0/0
23.6.2009 10:29

tomtop

Re: Práce na školách

jistě že ano, jak píšete, vůl neumí dojit a tak jen tahá povoz....

Pokud vám to uniklo, většina učitelů studovala pedagogickou VŠ, nebo jsou to praktici z oboru... Těch schopných je spíš míň, to ale nemění nic na tom, že  mají dát základ do života budoucím generacím. Tudíž by asi měli být solidně ohodnocení. Dám příklad - schopný sš učitel by se ve svém oboru mimo školu mohl uživit jako zaměstnanec s platem cca 40t a víc ... jako soukromník násobně víc .., proč by mu tedy mělo stačit 20-30t ?

Učitel ve vedoucí pozici v nejvyšší platové třídě na konci kariéry má kolem 30t, tedy plat, který dostane vš po pár měsících nebo letech.

Učitelství je poměrně dost namáhavé, myslím, že by mělo být podstatně lépe ohodnocené. Já učitel nejsem, ale má máti a žena ano, takže mám docela jasno představu o tom, co to obnáší.

Co se týká kvality, je to otázka individuální a samozřejmě i daných osnov ...

0/0
25.6.2009 12:49

SID09

Re: Práce na školách

Pak v tom případě jste policajt, nebo celník protože vůbec nevíte o čem je řeč a kolik si lidi vydělávají.

Ano v Praze je to za stejnou práci cca o 40- 100 % víc, než v jiných lokalitách, ale můžeu vás ubezpečit, že 40 tis / měsíc ( a víc ) si vydělá jen mizivá špička v soukromých firmách. Inženýři s 20 letou praxí mívají kolem 20 - 25 tis Kč.  30 t - má opravdu málokdo. V mnohých soukromých firmách tak vysoký plat nemá nikdo.  Kdo se dostal k učitelství po letech praxe v nějaké privátní firmě - jásá radostí nad tímto zaměstnáním. Kdo je učitelem, policajtem, nebo celníkem od začátku a nemá žádnou jinou praxi, tak pořád jenom brblá a ztěžuje si.!!;-O!!

0/0
28.6.2009 13:10

tomtop

Re: Práce na školách

za posledních 5 let jsem v Brně vystřídal 2 firmy a s mnoha jinými spolupracoval. To, o čem píšu, je v některých oborech realita ... a ta je taková, že postarší inženýři mají třeba do těch 25-30t, mladší mají ale víc .. za míň bychom prostě nepracovali ... protože je poptávka, jinak bychom taky měli míň. Jsme projekční firma pohybující se na pomezí energetiky a strojařiny. V rodině máme i vysoko postaveného policistu, který by mohl skoro být můj táta ... a vydělávám víc jak on. Nemyslím, že by to zrovna bylo spravedlivé, ale je to tak. A to jsem před lety začínal na základu.

0/0
29.6.2009 21:13

lesnivlk

Diskriminace? Diskriminace!

Se zájmem jsem si článek přečetl a s některými statěmi souhlasím. Jenže........

Žijeme ve státě, kde je diskrininace prvotně vedena státem samotným a tím diskriminovaným je státotvorný národ, tedy Češi. A důkaz? Třeba sociální dávky, bílá rodina překročí minimální příjem o 4 KČ a dávky jim jsou ihned odebrány, čímž se dostanou pod hranici bídy, cikáni dávky pobírají bez problémů................., bílý zmlátí cikána a je to hned rasistický zločin, když je to obráceně, v podstatě je to v pohodě, protože ti chudáci mají prostě jinou mentalitu. Nikdo se pak nemůže divit tomu, že v podhoubí národa pak vyrůstají skini, DS a podobní. Ale pozor, ne každý s holou hlavou je neonacista, spousta z nich jsou vlastenci. Ale tito vlastenci jsou označováni vládou vlastního státu ja nacisti a potíráni. Inu žijeme v zemi, kde nejtěžším zločinem je hlásat národní hrdost.

0/0
23.6.2009 9:14

kion1111

Re: Diskriminace? Diskriminace!

R^!

0/0
23.6.2009 13:54

tomtop

Re: Diskriminace? Diskriminace!

nesmysl, cigoši jsou též odsuzováni, prý je jich ve vězeních velké procento .

Vláda nevidí v extremistech neonacisty, pokud se tak ale někdo projeví, je za to oprávněně souzen. Problém je hlavně v poštvávání vůči menšině , která si prostě ve většině sama nepomůže... a to se jich nechci zastávat. Přitom tito nacionalisté nedělali a nedělají pro řešení NIC konstruktivního, pouze kritizují a napadají.

0/0
25.6.2009 12:57

Alcator

Článek sražený špatným slohem a překlepy

Prosím, slečno autorko, příště si články po sobě důkladněji kontrolujte. Míra překlepů, špatných koncovek, vypadnuvších slov apod. je už příliš vysoká a kazí jinak zajímavý článek.

0/0
23.6.2009 9:12

Hucul

Sama popisujete diskriminaci v pristupu statu.

Kdyz je nekdo bily, zadne statem sponzorovane socialni inzenyrstvi si ho nevsima. Kdyz je nekdo hnedy, cpou se spousty penez danovych poplatniku do mnoha ruznych metod a akci, ktere ho maji "integrovat" do spolecnosti, ve ktere se pritom, stejne jako ten bily, narodil a cely zivot zil.

Citite z techto dvou vet, proc maji ti bili vyvrzenci vetsi sympatie nez ti hnedi i u lidi, kteri problem nahlizeji podobne jako Vy? Dokud bude diskriminovat statni aparat bile lidi, budou ti bili diskriminovat ty zvyhodnovane hnede. Stejna pravidla a podminky pro vsechny je nezbytne nutny zacatek procesu hojeni te trhliny v nasi spolecnosti.

0/0
23.6.2009 8:49

Alcator

Re: Sama popisujete diskriminaci v pristupu statu.

Jo jo, koneckonců,když sem před tisíciletím přicestovali Cyril s Metodějem, také si zdejší "opice setřesené ze stromu" musely za vzdělání, které jim přinesli, zaplatit. Jak by k tomu Byzantští přišli, kdyby oni si museli vzdělání platit, a tady Cyril s Metodějem učili zadarmo, že? To by přece bylo strašně nespravedlivé.

A vůbec, já žádám, aby Česko zpětně doplatilo provoz Rádia Svoboda, které nám sem v době totality zdarma poskytovalo tolik potřebné informace o dění jinde. Není přece možné, aby "ti, co se snažili", měli informace za peníze, a ti, "co se nesnažili", je měli zadarmo. To by přece nebylo spravedlivé!

(

0/0
23.6.2009 9:08

Hucul

Re: Sama popisujete diskriminaci v pristupu statu.

Co to blabolite? Pokud JEDINY rozdil mezi clovekem, ktery dostava pomoc od statu a clovekem, ktery ji nedostava, je v barve pleti, tak je neco SAKRA spatne!

V dobach Cyrila a Metodeje se vzdelanost sirila zdarma v ramci reklamni kampane jisteho nabozenstvi. Radio Svoboda (Svobodna Evropa?) zase poskytovalo informace zdarma v ramci reklamni kampane jisteho ideologickeho systemu.

Nechapu, proc pletete placeni za reklamu do toho, ze dva lide, narozeni ve stejne dobe ve stejne zemi a se stejnym obcanstvim, maji statem ruzne nastavene podminky. To je prece zcela ucebnicovy priklad diskriminace a to dokonce diskriminace na zaklade barvy pleti!!!

0/0
23.6.2009 9:31

José Antonio

Re: Sama popisujete diskriminaci v pristupu statu.

Samozřejmě, že si vzdělání museli zaplatit. Nebo si snad myslíš, že se tehdy neodváděly žádné církevní daně? 8-o

0/0
23.6.2009 9:33

SocPredator

Re: Sama popisujete diskriminaci v pristupu statu.

Ale platit budeme všichni! Z čeho budou platit paraziti, jste jaksi neobjasnil ;-D

0/0
23.6.2009 11:00

dedko

Ano, s prvním odstavcem

plně souhlasím!R^

0/0
23.6.2009 8:49

J i ř í

jejich koncerty

Jedno nechápu: Čekal bych, že nacionalisté vykřikující „Nic než národ“ budou chodit na koncerty typicky české národní hudby, tedy např. dechovky. Místo toho poslouchají velmi tvrdý rock - a rock, jak známo, se vyvinul někdy před 50 lety z černošského soulu a s českými tradicemi nemá nic společného. Jak to jde s jejich rasistickými předsudky dohromady? Nejsou náhodou schizofrenní?

0/0
23.6.2009 8:42

José Antonio

Re: jejich koncerty

Proč? Je rozdíl mezi formou a obsahem. Ideje jsou pořád stejné, ale zbraně se mění. Stejně jako se domorodci v Africe už nezabíjejí šípy a kopími, ale samopaly, stejně tak je rozumné používat k propagandě tvrdý rock, hip-hop, rap nebo třeba graffity.

0/0
23.6.2009 9:29

tinwe666

Re: jejich koncerty

0/0
23.6.2009 9:57

Jsem ovce - volím ODS

Nacionalisty byli třeba Masaryk, Palacký, Horáková...

prostělidi, kteří vytvořili zem a prostředí ve kterém žijeme. Kdyby jich nebylo mluvilo by se tu krákavou němčinou.

Dnešní doba je nebezpečná tím , že tam kde není (v Evropě) nacionalismus šíří se oficiálně tzv. "kulturní pestrost ". Což je jen mediální označení pro kriminalitu a islám. Proto mají dnes v Rakousku tzv neonacisti 37% voličů.

0/0
23.6.2009 8:35

Hucul

Re: Nacionalisty byli třeba Masaryk, Palacký, Horáková...

Souhlasim, ze multikulturalismus se z celkem dobre myslenky pestre spolecnosti stal nebezpecnym dogmatem srovnatelnym s komunistickou ideologii (puvodne take dobre myslenky, ze by se lide meli rozdelit o svuj majetek a spolecne pak toto bohatstvi udrzovat). Multikulturaliste uz davno nevidi jako cil spolecnost pestrou, uz davno se vyhranili proti "spolecnemu nepriteli", kterym je ekonomicky uspesny bily muz, a snazi se tohoto nepritele z te pestre mozaiky spolecnosti eliminovat. Multikulturni spolecnost bude fungovat pouze a jedine tehdy, kdyz si vsichni jeji clenove budou rovni svymi pravy i povinnostmi. Pokud ma nekdo jen prava a zadne povinnosti, neni clovekem, ale peclive vydrzovanym domacim zviratkem.

0/0
23.6.2009 8:55

lesnivlk

Re: Nacionalisty byli třeba Masaryk, Palacký, Horáková...

Správně. Svou povinnost znám a chci mít právo nahlas říct, že tenhle stát je svobodný stát Čechů, bez toho, aby ze mně dělali nácka a hitlerova pohrobka.

0/0
23.6.2009 9:23

Hucul

Re: Nacionalisty byli třeba Masaryk, Palacký, Horáková...

Ja myslim, ze je v CR spousta Slovaku, Cikanu, Nemcu, Rusu a Vietnamcu, kterym by se moc nelibilo, kdybychom si nahle chteli prepsat ustavu tak, aby jejich rodnou zemi najednou prohlasila jen a jen za zemi Cechu. Ceska Republika je zeme mnoha narodu, tak to tam stoji. A pokud s tim chceme neco udelat, bude to chtit zmenu ustavy ustavni vetsinou demokraticky zvoleneho parlamentu.

Co takhle se spis soustredit na to, aby mel kazdy obcan CR stejna prava a stejne povinnosti?

0/0
23.6.2009 9:34

tomtop

Re: Nacionalisty byli třeba Masaryk, Palacký, Horáková...

odmítat násilná řešení  myslím není otázka multukulti ...

0/0
25.6.2009 12:58

SID09

Re: Nacionalisty byli třeba Masaryk, Palacký, Horáková...

Do značné míry máte pravdu - celé národní obrození bylo tak trošku nacionalistické. Ona i ta Horáková se celkem vyznamenala po pádu Rakouska-Uherska, ale to už dnes nikdo neřeší.;-(!!

0/0
23.6.2009 10:33

kion1111

Re: Nacionalisty byli třeba Masaryk, Palacký, Horáková...

R^

0/0
23.6.2009 13:58

RodoDendron

Klídek, teď bude lovit extremisty Komorous...

Nemám strach, že by se mu něco povedlo. Za jeho časů, když velel protidrogovemu, nebyl problem videt sjizdeni car po 21:00 v obycejne hospode...

0/0
23.6.2009 8:30

Jan.Emil

Učit cikány pracovat

Máte pravdu paní Kučerová v tom že pár vysokoškolsky vzdělaných Romů jejich situaci nezachrání.

Romm je typický přeceňováním svých schopností. Snad každý Rom by chtěl být právníkem, sociologem, romským aktivistiu nebo alespoň romským asistentem ale žádný nechce pracovat.

Pro Romy je třeba budovat školy práce kde by získali pracovní návyky tolik potřebné k integraci do slušné společnosti.

Ráno nástup na šest hodin, fofrem převlečení do pracovního mundůru a učit vydržet makat alespoň do svačiny, pak čtvrt hodiny svačina a honem zas makat, půl hodiny na oběd a makat bez flákání do fajrontu. Pokud toto dokážeme naučit Roma, bude integrace z poloviny hotova. A co má dělat Rom? To je jedno. Třeba přehazovat písek, není důležité co dělá ale musí získat pracovní návyky bez kterých je namydlený na trhu práce.

Práce není dostatek ani pro slušné lidi ale až ta práce jednou bude, myslíte že takový  stopadesátikilový Rom s ručičkama jak úředník bude schopen tu práci dělat?

0/0
23.6.2009 7:57

SID09

Re: Učit cikány pracovat

Před 2 lety by to šlo bez problémů, te´d už je situace opravdu mnohem horší ( a v některých oblastech skoro neřešitelná ) - ale žádnou jinou cestu nevidím.!!:-(

0/0
23.6.2009 8:01

Jan.Emil

Re: Učit cikány pracovat

Řešení je snadnější než se zdá na první pohled. Vyplácení podpor podmínit účastí na pracovním vzdělávání. Cikán, který nemá zájem o práci může dostávat socpodpory v potravinách. Řekněme denně osm rohlíků. Dva rohlíky snídaně, čtyři rohlíky oběd, dva rohlíky večeře. Více si parazit bez zájmu o práci nezaslouží.

0/0
23.6.2009 8:16

Alcator

Re: Učit cikány pracovat

a jakmile ti na ulici umře prvních pár šestiměsíčních Romských dětí, protože jsi jejich rodičům odmítl poskytnout nezbytné prostředky k přežití, tak stojíme přes tribunálem v Haagu pro podezření z genocidy... Fakt geniální myšlenka.

0/0
23.6.2009 9:11

lesnivlk

Re: Učit cikány pracovat

Víš, slovo genocida znamená vyvražďování VLASTNÍHO národa. Takže bych se Haagu nebál. Na tomhle jejich omylu, by je dostal každej a už se jim to stalo. Navíc se dá do papírů napsat, že je skosila prasečí chřipka:-/

0/0
23.6.2009 9:28

Jan.Emil

Re: Učit cikány pracovat

Flákači umírají hladem po celém světě a mnoho se s tím nedělá. Indie, Afrika (Somálsko, Rwanda ap). To jenom tady v Evropě udržujeme flákače uměle při životě, ba dokonce flákači si u nás žerou jak prasata na výkrmu. Copak je to normální? Stopadestikilogramový flákač vysoký stošedesátpět centimetrů? Není to vůbec normální.

Haagský tribunál a genocída je o něčem jiném. Genocída jsou plynové komory ale ty  u nás přece nechystáme. My chceme jenom učit Romy pracovat ale že by to byla genocída? Je fakt že cikán může z práce zdechnout ale genocída je podle mne v tomto případě přece jenom silné slovo.

0/0
23.6.2009 9:49

SocPredator

Re: Učit cikány pracovat

Genius jsi ty! S tím jídlem, které by jim poskytl ten, na koho reaguješ by nikdo nezemřel hlady. Zajeď si do Afriky, ať víš jak vypadá hlad, ty genocido!

0/0
23.6.2009 11:09

SocPredator

Učit parazity pracovat

Nejlepší školou je hlad. Dokud jim budeme dávat peníze za nic, hlad mít nebude a bude mít jen nataženou ruku. Oni moc dobře vědí, že by se pracovat mělo a bez práce nejsou koláče. Jenže, když někdo dává, proč by nebrali.

Takže k tomu aby měli hlad, stačí zavřít kohout. Hned se oddělí zrno od plev. Oni pracovat začnou, někteří. A zbytek bude v ghettu živořit. Jináč to nejde, integrace je zlo. Všichni kdo jsou blízko této integraci by vám mohli vyprávět, jak je to úžasná věc. O tom se hezky mluví jen když se to člověka netýká :-) 

0/0
23.6.2009 11:07

tomtop

Re: Učit cikány pracovat

by chtěl ? nechtěl ... nemá žádnou takovou motivaci, když to u rodičů neviděl....

0/0
25.6.2009 12:59

SID09

ANO.

Máme v podstatě stejný názor. Já jsem vaše závěry na blogu prezentoval už cca před rokem a při každé cikánské diskuzi. Zaměstnávám několik cikánů a mám s nimi určitou zkušenost. Ve firmě se mezi zaměstnanci žádný rasismus nevyskytuje. Je důležité, aby se cikáni vyučili zejména nějaký řemeslo a pak je jejich integrace možná. Střední a vysoké školy jsou většinou k ničemu, protože absolventy bude zaměstnávat stát v romských sdruženích....... a zase dojde k další separaci. Ta střední romská sociální škola v Kolíně byl danajský dar, za který by měli být zřizovatelé po zásluze odměněni cenou za nejrasitičtější čin roku - udělali víc škody, než všichni neonacisté dohromady. Skutečně se nacistou nikdo nerodí. Stát by měl už konečně prozřít a dbát na dodržování lidských práv ( černých i těch bílých )  a nezavdávat příčinu k růstu extremismu, protože byl to zejména stát, který svým nicneděláním, omlouváním, pozitivní diskriminací, střední romskou školou ...........  

0/0
23.6.2009 7:55

SID09

Re: ANO.

K růstu extremismu došlo, když  se k problematice začali vyjadřovat, Džamila, Kocáb, Uhl a jim podobní "odborníci" - kteří jednostranně a zcela nesmyslně od stolu určili viníky každé situace a nespravedlnost byla na světě. Takže páni politikové, policisté, novináři a romští aktivisté - jste to právě vy, kteří podněcujete růst extremismu v ČR.

!!;-O  

0/0
23.6.2009 7:59

huh

Krize je hlavní příčina

Ztráta práce v krizi, hrozba této ztráty. Ti s malou kvalifikací se právem cítí ohroženi. Pro ně jsou konkurecí cizinci, je štvou ti, kdo systematicky žijí z dávek. Máte pravdu s prevenc, že je výhodnější než represe, ale prevence by mohla řešit i jiné případy: kriminálníky, devianty. Přece se řeší jen málo, pedagogika, výchova, pomoc rodinám - to jsou jen upozaděné aktivity. Politici se na nich neuživí.

Ale řešit práci pro ty nejvíc ohrožené, to by snad šlo.

0/0
23.6.2009 7:47

lesnivlk

Re: Krize je hlavní příčina

Jenomže na pomoci lidem ohroženým krizí se nevytříská politický kapitál;-O;-O;-O;-O;-O

0/0
23.6.2009 9:30

huh

Příliš douhé pro někoho

Souhlasím a líbí se mi váš článek, ale pro ty jednodušší musíte psát stručně, vtipně. A (jak píše fouly), připravte se na osobní útoky, více neprůstřelný vzhled by pomohl.

0/0
23.6.2009 7:30

fouly

Účes.

Trochu odlehčení,mladá paní,nechte se ostříhat,budete hezčí.S prominutím.F.:-)

0/0
23.6.2009 7:15

crocodileclip

Vy jste dámo

Ještě asi nenarazila na svoje dítě, na špatnýho řemeslníka a zřejmě ani na dobrýho anarchistu i když se okolí ptáte a i sama si odpovědi dávat zkoušíte:-)

0/0
23.6.2009 7:03



Bohyně v teplácích od Armaniho

Petice

Na co je hrdá ta, která má tepláky pro všechny příležitosti? Přečtěte si rozhovor se Zuzanou Hubeňákovou.

Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.