Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Nestudoval...po válce bylo možné ledacos :)

0 0
možnosti
VH

Jen taková drobnost: Z á k o n  563/2004 Sb. platí - jak zřejmé z číslování - již 10 let.  Je to tento zákon, který předepisuje vzdělání pedagogického pracovníka, počínaje učitelkami mateřských škol. Ptát se máte úplně jinak: jak to, že plnění zákona nebylo celých deset let vyžadováno? Co dělalo celých deset let ministerstvo školství a zejména jeho ministři (bylo jich neuvěřitelných 10!), když je pořád nějakých 15 % učitelů s nedostatečnou kvalifikací (dle zákona)? Co dělali kraje, školní inspektoři, ředitelé škol?  Jak se chovali pedagogové, jsouce líní se vzdělávat (dítka do vzdělání nutíce)?

   Pan Chládek se pouze (konečně) snaží vypořádat s tím, aby byl zákon respektován. Respektování zákonů snad chceme všichni, ne?

1 0
možnosti
AJŘ

Co se divíte? Vždyť se dělá všechno na podporu lemplů. Daňové přiznání do určitého data, pro lemply prodloužená pracovní doba, protože chudáci nestihli. Výměna řidičáků, totéž. 10 let učitelům nestačí, tož jim zmírníme podmínky atd....

1 0
možnosti
JS

Těch problémů se tady míchá docela dost.

Vzdělání. Jako lékař si neumím  moc představit, že některý kolega bude mít medicínu a jiný přírodovědu bez atestací a budou léčit.... už z hlediska bezpečnosti. U kantorů o nic nejde? Jak mají žáci věřit na studium, když se kantorka vyjadřuje - ztracený čas, promrhané hodiny o svém doplnění předepsaného vzdělání?  Jistě , nejde to řešit revolucí, trochu speci jsou rodilí mluvčí a vš učící odborné předměty.. tam snad nějaké pedagogické opravdu minimum....

Druhý problém je postrevoluční vnímání demokracie jako bordelu.. to je společenský a rodinný problém, školství má defekt- už dvacet let mělo hledat cesty, jak nastolit pořádek v nových podmínkách- nehledal prakticky nikdo nic... na dítě se nedá šáhnout, nelze v podstatě potrestat pokud nespolupracují rodiče... hnus velebnosti. Takto ten kapitalismus nevybudujeme.

1 0
možnosti
JN

K tomu Igoru Hnízdovi - problém je v tom, že kdyby dnes kterýkoliv učitel použil jeho metody, tak by ho ze školství ihned vyhodili (a ještě by o něm natočili reportáž na TV NOVA). ;-)

1 0
možnosti
ZK

Z51d60e52n75a 20K12o96č74í

8. 3. 2014 21:29

Jen by mě zajímalo, která sprostá hvězda třídy se tu  objevuje pravidelně  ;-)?

0 0
možnosti
PK

Zcela souhlasím s autorkou. Mnoho učitelů se cítí zdevastovaně a vysátě. Není to jen o tom, jestli umí či neumí kvalitně učit. V lavicích dnes sedí dosti jiné děti než před deseti či patnácti lety. Obávám se, že vzdělání pro ně není dostatečně pádný důvod tam vůbec sedět. Jde přeci jen o ten papír, ne?

1 0
možnosti
Foto

Ano škole je vězení, kde se dnes můžete jít svobodně vyčurat.

0 0
možnosti
JM

To je jako byste říkala: 7000 nevyučených zedníků staví a jak rádo... (jen jaksi ty domy padají)

Nechci nevyučené fušery - zedníky, stolaře, instalatéry. Nechci nedostudované lékaře, právníky a učitele !!

1 2
možnosti
Foto

Na pedagoga máte dost mizerný písemný projev. A užití fontu Courier New nesvědčí ani o estetice. 

I když s meritem článku poněkud souhlasím.

0 0
možnosti
  • Počet článků 75
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3319x
nezávislá reportérka a cestovatelka

Seznam rubrik