Nezařazené

Lenka Kučerová

Co vy na to, pane Zdražile? /aneb Kdo může za Janov?/

Prý to byl nejostřejší policejní zásah od zásahu vůči odpůrcům MMF a Světové banky. Byla jsem tehdy pod Vyšehradem, byla jsem včera v Janově. Ta druhá bitva byla delší a dramatičtější. Navíc: za tento konflikt mohou naši hrabiví politici a dokonce v tomto případě i konkrétní osoby. Kde byli včera a kde jsou nyní pravděpodobní viníci konfliktu?

18.11.2008 v 11:32 | Karma článku: 44.92 | Přečteno: 17797 | Diskuse

Lenka Kučerová

Zelený pláč nad Litvínovem

Fakt jsem se musela smát. Strana zelených 24.října 2008 vydala TZ, kde vyzývá vládu, aby se zabývala litvínovskými událostmi. Myslí tím nedávnou válku mezi Romy a neonacisty. Sama má ale máslo na hlavě.

27.10.2008 v 13:21 | Karma článku: 37.51 | Přečteno: 7710 | Diskuse

Lenka Kučerová

Diskvalifikace Foldyny je modrooranžový podraz

Stačí si vygooglovat slovo foldyna. Hned každému musí být jasno, proč béčka na socdemácké kandidátce „demokraticky“ vyšachovali charismatické áčko. Ač zejména díky Jaroslavu Foldynovi sociální demokracii v Ústeckém kraji zvítězila, má teď vyklidit pole.

21.10.2008 v 13:04 | Karma článku: 36.97 | Přečteno: 4766 | Diskuse

Lenka Kučerová

Nahnilý pomeranč

Jako správný –a vždy v tomto úspěšný – skeptik upozorňuji nadšence z oranžády na ne-li jisté, tak pravděpodobné kazy na zvoleném ovoci.

21.10.2008 v 10:57 | Karma článku: 38.71 | Přečteno: 7756 | Diskuse

Lenka Kučerová

Etno-byznysmeni, dovolte svým Romům žít normálně

Za dobu od Listopadu se většina Romů propadá na sociální dno. Dá se diskutovat dlouze, kdo za to může. Nicméně je potřeba trend zvrátit. Pokud to chce vůbec někdo udělat, proč ne Čunek-Baláž /Ču-Ba/. Existuje jiná pomoc? Říkám, že nikoli

21.9.2008 v 13:46 | Karma článku: 31.53 | Přečteno: 2680 | Diskuse

Lenka Kučerová

Čunek před gordickým romským uzlem

Čunkův tým se má koncepci romské integrace. Znamená to ale zejména zlikvidovat klanové a rodinné řetězy. Zbývá něco jiného? Nelikviduje se romské etnikum samo?

18.9.2008 v 13:52 | Karma článku: 28.56 | Přečteno: 4449 | Diskuse

Lenka Kučerová

Kdo je lepší dramaturg: Havel nebo Condoleezza?

Měla jsem Havla ráda. Byla jsem hrdá na to, že máme takového presidenta. Je pro mě smutným přiznáním, že musím říci, že důchod by mu neuškodil. Jeho projev v „Moravcovi“ o Gruzii nemohu nazvat jinak než blábolem

31.8.2008 v 14:57 | Karma článku: 20.71 | Přečteno: 1858 | Diskuse

Lenka Kučerová

Z Čunkova tajného šuplíku čouhá hurikán

Zdá se, že brzy dojde opět k bombastickému návratu Čunka na první stránky tisku. Společně se zatím utajenou partou vytvořil dosud také utajenou koncepci likvidace ghett. Budeme svědky dalšího mediálního spektáklu nebo půjde o seriozní diskusi?

24.8.2008 v 12:51 | Karma článku: 17.63 | Přečteno: 2136 | Diskuse

Lenka Kučerová

Vítejte kosovští Albánci!!!

Česká republika si pospíšila. Zaujala výhodnou pozici ke startu vydolovat Kosovo.Také se snaží, aby kosovští dealeři drog nezchudli a naši kocourkovskou politickou scénu oživila kosovoalbánská mafie.

17.7.2008 v 10:48 | Karma článku: 28.21 | Přečteno: 3184 | Diskuse

Lenka Kučerová

Generace na odstřel

Když jedu tramvají, odvracím oči od předních sedadel. No, v některých hodinách ode všech. Sedí totiž na nich lidé, před kterými se stydím. Mají vrásčitou tvář, nahrblou postavu a většinou prázdné posmutnělé oči. Zato mají plně tašky. Nikoli však luxusu. Kouká z nich něco nejběžnějších potravin nakoupených v co nejlevnějších obchodech a nějaký pamlsek pro vnoučata či pravnoučata. Vzkaz pro media: Pro mě to nejsou důchodci, pro mě jsou to senioři.

13.7.2008 v 11:00 | Karma článku: 33.66 | Přečteno: 3117 | Diskuse

Lenka Kučerová

Dárcovský poker o Kosovo

Vypadá to, že budeme svědky velkého zázraku. Z bývalých mafiánů a militantních bosů UCK se nyní stanou ovečky, které budou pěkně obracet každičké euro, kontrolovat, jestli je investováno tam, kam je opravdu třeba, aby se lid – dokonce i ten srbský – měl dobře.

12.7.2008 v 13:38 | Karma článku: 21.76 | Přečteno: 1643 | Diskuse

Lenka Kučerová

Tak jsme za prodejné děvky… trochu drsnější článek ke Kosovu

Dnes padlo pár kamenů na náš autobus projíždějící Kosovem. Albánci nebo Srbové? Kameny si jistě autobus nezasloužil, ale část naší vlády možná ano. Alespoň těch slovních. Způsob, jakým jsme uznali Kosovo, je naprosto zbabělý a hnusný.

22.5.2008 v 11:37 | Karma článku: 30.49 | Přečteno: 2463 | Diskuse

Lenka Kučerová

Předvolební guláš s ikonami /Kosovo před 14ti dny/

Velikonoce jsou absolutně největším svátkem pravoslavných křesťanů. Letos datum padl na poslední víkend dubnu. O jejich oslavách šlo ale na některých místech více o politickou kampaň než o oslavu vzkříšení Krista. Tím místem bylo i Kosovo. Byla jsem tam.

10.5.2008 v 20:21 | Karma článku: 14.50 | Přečteno: 1334 | Diskuse

Lenka Kučerová

Řešení dopravy? Tak jasné!

Měla jsem dneska čas sledovat čtyřiadvacítku. Čekala jsem, že se bude diskutovat i o substituci individuální automobilové dopravě, tedy o veřejné dopravě. No, možná jsem si zrovna odskočila na chvíli do ulic, ale jestli se to stihlo za tu hodinku, tak nic moc.

18.4.2008 v 20:38 | Karma článku: 10.86 | Přečteno: 1347 | Diskuse

Lenka Kučerová

MHD ministrům, poslancům, senátorům i komunálním politikům ZDARMA!!

Nevím, proč se stále někdo dožaduje, aby výše vyjmenovaní museli veřejnou dopravu platit. Já bych si přála opak. Alespoň na čas. Musíme je donutit „socku“ používat. Proto MHD pro ně zdarma... a jinou dopravu a náklady včetně parkovného a pohonných hmot ovšem platit z jejich vlastní kapsy.

7.4.2008 v 11:12 | Karma článku: 16.31 | Přečteno: 1310 | Diskuse

Lenka Kučerová

Lavička do vlády

Musím přiznat, že něco takového bych od Topolánka nečekala. Zatím sice netuším, jakým způsobem chce vsunout do vlády Roma, také není Rom jako Rom, ale šuškání o Vojtovi Lavičkovi mi zlepšilo dnešní náladu. Doufám, že to není apríl. /viz. zpráva www.romea.cz

1.4.2008 v 13:09 | Karma článku: 12.25 | Přečteno: 1907 | Diskuse

Lenka Kučerová

Schwarzenbergův spěch je podraz

V létě 1999 jsem v kosovské Peči /albánsky Peje/ řekla místo ́I do not understand ́: „Nerozumím“. Podle nich zřejmě srbsky. Albánci mě začali kamenovat. Díky italskému KFOR nejsem zřejmě mezi nebožtíky. Pár měsíců předtím jsem v Bělehradě předstírala, že jsem Slovenka. Sama jsem si lží tím zachránila fasádu. Slováci s agresí totiž nesouhlasili. Náš tehdejší president Havel se naopak přitulil ke kamarádovi Clintonovi a zatleskal bombardování bývalé Jugoslávie. A Srbové to považovali za zradu. Právem. Nyní to můžeme napravit. Kníže na to kašle.

30.3.2008 v 11:22 | Karma článku: 22.94 | Přečteno: 1737 | Diskuse

Lenka Kučerová

Squatterské psí "útulky"?

Squatterští psi jsou postrachem nejen pražské zoo. Přiznávám, bývala jsem příznivec squattů a squatterů, podporovala jsem je i mediálně. Jejich právo na bydlení v domech, o které se majitel nestaral, takže chátraly, jsem chápala. Ale už tehdy jsem se bála do některých squattů vstoupit. Mluvím konkrétně o squattu Milada, který je v Troji vedle budov Matematicko-fyzikální fakulty. Agresivní psi jsou právě odtud.

29.3.2008 v 17:03 | Karma článku: 34.17 | Přečteno: 5377 | Diskuse

Lenka Kučerová

Pracující dítě nezlobí

Vrátila jsem se z Vietnamu. Internet je tam na každém rohu, takže bouře kolem Džamiliny facky potomkovi neušla mé pozornosti. Pozornosti ale také neušla jedna tamní zásada: děti pracují. Už odmala pomáhají rodičům na trzích, starají se o mladší sourozence. Žádné z nich nefňukalo, neprotestovalo, nevztekalo se.

27.3.2008 v 7:37 | Karma článku: 36.54 | Přečteno: 4418 | Diskuse

Lenka Kučerová

Havlův dluh, ne náš

Kdysi jsem byla hrdá na Havla. I dnes „v Moravcovi“ jsem ho ráda poslouchala. Až na jednu věc. Milý Havle, postav si radar na svém pozemku, ve svém Portugalsku nebo jinde, kde sis koupil čí koupíš barák. Já necítím žádný dluh vůči Američanům. Možná, že ty ano, protože Clitnovovi ti ospravedlnili Dagmaru před světem a hlavně coby manželku navzdory tehdejšího odporu nás Čechů

24.3.2008 v 20:08 | Karma článku: 32.60 | Přečteno: 3074 | Diskuse
Počet článků 75 Celková karma 0.00 Průměrná čtenost 3319
nezávislá reportérka a cestovatelka