Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
M

MilanQQ

10. 2. 2008 0:22
Klaus v modré kápi

Klaus V. se do globální mlýnice připletl nešťastnou náhodou. Uvažoval: Já jsem dokonalý. Na 100%.Klimatologové jsou si jisti svými předpověďmi na 95%. To je ovšem poněkud málo s tou předcházející jistotou. Lze tedy o jejich názorech velmi úspěšně pochybovat.

0 0
možnosti

plech

9. 2. 2008 23:12
Důležité

je hovořit se všemi savci. Velryby jsou daleko, to ňáký debily z Česka,  jako jsem já, nezajímá. Nás zajímá, jestli chytří lidé, jako je třeba poslanec, senátor dokáže obhájit svůj názor.

0 0
možnosti
JF(

fajkie

9. 2. 2008 23:04
Ještě nebezpečnější chiméra!

Vážená dámo, nemáte pana Klause ráda,  proto mu chcete nasadit "psí" hlavu. Ovšem Vaše argumenty jsou velmi chatrné. Jak se ale vyrovnáte s tím, že EU ve svém svatém úsilí jakési pochybné akce podnikne (biopaliva a pod.), ovšem zbytek  světa půjde dál a s konkurenční výhodou EU hospodářsky hravě převálcuje. A také lidem otevřeně řekněte, co je to bude stát a jaká je efektivnost této investice. Pokud jste měla s vědou někdy něco společného, je mi té vědy líto!

0 0
možnosti

ach jo

9. 2. 2008 23:19
Re: Ještě nebezpečnější chiméra!

1. že nastává globální oteplování je pravda

2. že na tom nese vinu člověk není 100% prokázáno

3. co z toho vyplývá? Na 50 % může mít pravdu Klaus a na 50% ekologové, nebo zvětší části ekologové a z menší části Klaus (přirozený proces, přiživený lidmi) anebo opačně z větší části Klaus a z menší části ekologové. žádná z variant není skutečně neotřesitelně prokázaná (nebo prokázána?- ale což, internetrejpálci už to opraví);-). Nicméně: Nic neomĺouvá idioty, kteří se chovají k přírodě stylem po mne potopa. Howgh, domluvil jsem a jdu si vzít prášek a už budu hodný :-)

0 0
možnosti

Martina

9. 2. 2008 22:56
Problém

není v Klausovi, ale v lidské nemohoucnosti, i ve vaší, osobně!! Zacpěte 7-mi miliardám lidí konečníky, aby nevypouštěli tuny metanu. Nedokážete to zcela zásadní, jednu jedinou věc: ZASTAVIT KÁCENÍ AMAZONSKÝCH PRALESů !!! Ikdyž brazilská vláda kácení zakázala, místní zkorumpovaní úředníci NIC NIC dámo, neudělají. Naopak kácení zesílilo!! Vaše i Bursíkova podlost a nízkost se vybíjí na nestydatém urážení prezidenta!! Nemáte kus pravdy a cti v těle.

0 0
možnosti
NB

j@ck

9. 2. 2008 23:05
Re: Problém

Mne by vazne zajimalo cim to, ze VK ma za sebou tak silne jadro skalnich fanatickych privrzencu. Neni ani moudry, ani chytry, ani hezky, ani zajimavy, pouze nafouknuty. Ti jeho privrzenci se v nem zrejme musi nejak shlizet ci se s nim nejak identifikovat, jinak si to nedovedu vysvetlit. Vetsina z nich povazuje kritiku Vaclava Klause jako temer osobni utok na sebe sama. Vskutku zajimavy psychologicky jev.

0 0
možnosti

Petr

9. 2. 2008 22:22
mila pani

Ale doporucuji si nejdrive prostudovat co Klaus tvrdi. On totiz nezpochybnuje oteplovani jako takove, ale spis to, ze se za hlavni pricinu vydava pusobeni cloveka....a ma pravdu podle mne.

A rozhodne neni jeho nazor ve svete mensinovy,.......nepletme si mensinove nazory vytvarene v mediich a mensinove nazory mezi lidmi. At nechaji politici hlasovat referendem a videli byste co je to mensinovy nazor......mohl by to byt klidne ten Vas :-)

0 0
možnosti
NB

j@ck

9. 2. 2008 22:25
Re: mila pani

A jake uvadi pan Klaus dukazy na podporu sveho zpochybnovani? Dukazy nas zajimaji a ne jeho soukrome domnenky a ideologicka presvedceni o vsemocnosti volneho trhu. Pokud ma dukazy, pak necht je publikuje v peer-reviewed casopise, pokud je nema, pak at se k tomu nevyjadruje.

0 0
možnosti

Naďa

9. 2. 2008 22:03
Karma

pro vás, Lenko. Klikám. Konečně někdo rozumný, kdo dokáže nebýt demagog, A to  míním prosím obousměrně!

0 0
možnosti
PN

Petr z Bologni

9. 2. 2008 20:06
Kapri v rybniku

Jeste jsem neslysel, ze by si kapri sami vypustili rybnik. Tezko  ocekavat, ze vedci o vyzkumu, z ktereho ziji, budou vyjadrovat pochybnosti (on ten zatraceny Klaus i v tomto bode uhodil hrbik na hlavicku, vidte?). Pro chytroliny, kteri by mi hodlali vysvetlit, ze do problemu nevidim - tricet let pracuji ve vyzkumu, dvanact let technologie ochrany zivotniho prostredi, avsak nejsem zelena "labut" :-P.

0 0
možnosti
NB

j@ck

9. 2. 2008 22:19
Re: Kapri v rybniku

Prosim Vas, prestante nam vykladat kdo jste a co jste delal a radeji argumentujte. Argument je tvrzeni podlozene dukazem a ja nic takoveho ve Vasem prispevku nevidim, stejne jako nic takoveho nevidim ve sdelenich pana ehm "profesora"

0 0
možnosti

František I.

9. 2. 2008 13:14
Aha, zase oteplování

Pokud je mi známo, pan Klaus, alespoň podle toho co píše, se nepře, zda se oteplí, či nikoliv. Mimochodem v osmém a třináctém století tu bylo výrazně tepleji, než dnes. Jemu vadí především nesmyslné a náboženství se podobající útoky na naši peněženku. To, že jste si vy vzali za viníka nebohé CO2 a hodláte zbytečně utratít a rozkrást miliardy v našem případě korun nesmyslenými opatřeními, vadí už nejen Klausovi. Mě tedy vadí obzvláště. Pan Singer, člověk, který 25 let řídil americkou meteorologickou statelitní službu oteplování přičítá především aktivitě slunce a na příkladech a přesných měřeních to i dokazuje. Vzhledem k vašemu výrazu, jak s panem Klausem všichni nesouhlasí, minimálně tento pán je jedna z výjimek, navíc světového formátu. Pro mne určitě směrodatnější, než ideologové z Klementina nebo brněnského letiště. Proto jsem přesvědčený, že celá tato oteplovací histerie je určená pouze pro okradení nás všech a získání neoprávněného politického vlivu.

0 0
možnosti

Editi

9. 2. 2008 13:05
Díky

Zase jeden článeček po kterém jsem si uvědomila, že na světě je krásně.;-D

0 0
možnosti

občan

9. 2. 2008 13:01
klídek

Neberte vážně fanklub V.K. Pár desítek let zpátky by fandili třeba NSDAP, protože silná ruka a vůdce je pořád fascinuje. Hezký den.

0 0
možnosti

m.l.

9. 2. 2008 13:09
Re: klídek

No, mně je naopak silná ruka dosti nepříjemná a pro mě ji představuje třeba Paroubek :-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 75
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3319x
nezávislá reportérka a cestovatelka

Seznam rubrik