Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
J

jirkaknop

15. 1. 2009 10:47
Mně se nelíbí ani blob ani Tančící dům

a to proto , že nezapadají do okolní architektury a jsou pouze extravagantní.  Mnoho turistů pojalo třeba Tančící dům jako naši plastiku v Bruselu.Naopak třeba stavby Gaudího (Sagrada Familia) jsou moderní , nadčasové a zapadají do stylu okolních budov.  A to je rozdíl mezi uměním a provokací.

0 0
možnosti
PN

Ftipnejj

15. 1. 2009 10:48
Re: Mně se nelíbí ani blob ani Tančící dům

R^

0 0
možnosti
RK

Rommik

15. 1. 2009 10:43
Je mi to líto , ale

Je mi líto , že pan Kaplický umřel a ještě více , že v takový den . Ale Blob se mi nelíbí.............

0 0
možnosti
DK

Fonon

15. 1. 2009 10:33
udělalo se ti nevolno,

nejsi těhotná?

0 0
možnosti
MZ

ozzy79

15. 1. 2009 10:31
Přidávám se

Netřeba, aby to vyznělo jako památník skvělému architektovi, knihovna sama o sobě je počin hodný národní sbírky.

0 0
možnosti
JD

pedr64

15. 1. 2009 10:46
Re: Přidávám se

tak to silně pochybuji. Národní knihovna totiž není žádný symbol kulturnosti nebo vzdělanosti národa. je to instituce, která je z nějakého stupidního zákona povinna archivovat(a vydavatelé jsou povinni ji poskytovat) v papírové podobě vše, co zde vyšlo. Tedy i třeba to, že nějaká celebrita vydala už svou desátou kuchařku nebo Jyrka další knihu oslavných fotografií.

0 0
možnosti
ME

dedekzbazalu

15. 1. 2009 10:29
no nevím jak všem ostatním

ale mě se ráno rozhodně nevolno neudělalo. A za druhé nemám připravenou bankovku a ani nikdy mít nebudu na takovou kravinu a ještě k tomu v Praze. Když si to magistrát Prahy schválí, tak za své, za Pražské prachy.

0 0
možnosti
  • Počet článků 75
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3319x
nezávislá reportérka a cestovatelka

Seznam rubrik