Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

blogatorka

Vážená paní Lenko,

v oblíbených Vás mají pan Zdeněk Ryšavý z Romea, i pan Banga.  Jak hodnotíte novinářskou práci Romea???  Podle mého názoru ta tendenčnost z jejich článků doslova "kape".  I laik musí poznat, že nejde o novinářskou objektivitu, ale o neskrývanou manipulaci cílové skupiny - Romů.  Co vy na to?  Nebojíte se odpovědět?

0/0
14.7.2009 20:59

vittus

s

Sparta!

0/0
11.7.2009 11:11

vlastas

nesouhlas s autorkou

Srát si pod nohy a potom v tom spát je běžný způsob

altenativního života? Říkají že jsou mimo "systém", ale až budou potřebovat rychlou lékařskou pomoc, tak se jim bude asi tento systém hodit!;-€ A jelikož díky jejich "alternativnímu způsobu života" nevytvářejí pro společnost žádné hodnoty, kterými by přispívali na chod "systému",který tak kritizují, tak by bylo vhodné, aby tento systém nezneužívali(např.na sociální dávky nebo zdravotní péči), Tj. aby žrali omítku, v horším případě své psy, a v případě nemoci se uchýlit k alternativní léčbě, třeba kouzla pomohou....Protože mi ostatní do toho systému přispíváme!!

      Co se týče médií, tak v tomhle mají projednou pravdu...R^

0/0
11.7.2009 10:16

koutlosh

Re: nesouhlas s autorkou

A tuto svou vlastní zkušenost jste prosím získal kde?

0/0
14.7.2009 12:40

l-p

Milada - realne zkusenosti

O manipulaci zprav ze strany medii asi nema smysl diskutovat. Pokud ma redakce vysi prijmu navazanou na prodejnost, tak se bude snazit prodejnost zvysovat.

Druha cast je ovsem o tom, jak se zije vedle Milady. S ohledem na to, ze jsem bydlel nejakou radku let na kolejich hned vedle, tak musim rict, ze tentokrat pravdu maji spis media ... hlucne koncerty, nekolik pripadu napadeni vratneho, nemyti spolucestujici v autobuse, volne pobihajici psi (lovecti, zadne smetaky), nekolik pokousanych kolemjdoucich, vykradena auta. Jeden z obyvatel mel pred par lety super napad vzit si trochu benzinu .. tak litr si stocil z navrtane nadrze. Zbylych 40 litru nechal volne vytect na zem pod ostatni auta - kdyz uz nic, tak to je ekologie? Jeste mam nekde zalozene trestni oznameni. Rekl bych, ze na jeden domek incidentu az az ... nebo vy mate doma nakupni vozik z Tesca/Billy/Delvity, elektrinu jste si napichli z mistniho verejneho osvetleni a myt a na WC se chodite k sousedum (do tehdejsi menzy)?

0/0
11.7.2009 9:16

jejkap

Re: Milada - realne zkusenosti

Videl jsi nekdy loveckeho psa?

0/0
11.7.2009 9:30

Clara Shot

Nezlobte se, ale názor na squatery z Milady

jsem si nedělal na základě mediální palby. Stačilo se kouknout na Miladu osobně a prohlídnout si ten barák z blízka. Rozbitý okna jsou tedy známkou alternativního života..? Pár squatů jsem prošel a leckde se chvilku zdržel, ale okna jsme měli zasklený a snažili se udržovat pořádek. A kdyby přišel majitel, byli jsme připravený dům opustit a najít si nový. Alternativa Milady byla ubohá..  Rv

0/0
11.7.2009 7:38

payoch

Re: Nezlobte se, ale názor na squatery z Milady

tak tak, taky jsem par squatu vystridal a vsude jsme meli poradek. a pripraveni odejit? v Anglii je na to zakon, az te vystehuje soud... ale jednou prisli bouchaci a velice slusne nas vyhodili s tim, ze toto neni vhodny objekt na squat (budova zeleznicni policie). v jednom squatu jsme dokonce meli 3 koupelny a luxusne vybavenou kuchyn. dum byl urcen k prodeji za 300tis liber. dokonce jsme zajemcum umoznili prohlidku domu. jakmile se nasel kupec, tak jsme odesli. asi po 4 mesicich. neni squat jako squat. a neni squater jako squater. spousta lidi studovala, chodili do prace, platili dane. jen neplatili najem

0/0
11.7.2009 11:49

maudite

Lenko,

spojovat svoji budoucnost s ceskou republikou je masochismus. Drive ci pozdeji ti to beztak dojde, tak proc ted ztracis cas ? Koukej svoji energii radeji venovat studiu anglictiny.

O osudu cr je uz davno rozhodnuto a ty nic nezmenis a ani nespasis.

www.cs-magazin.com

0/0
11.7.2009 2:51

Ježikača

dobré,

ale proboha, fakt už něco udělejte s tou češtinou. a s cizími slovy. ověřovačky pana Googla nebolí. jinak vás budou tepat za formu a obsah zapadne.

0/0
11.7.2009 2:49

qwerty1234561

žádal jsem vás o pomoc s romy

a vy jste mi stále neodpověděla, proč kážete vodu, ale pijete víno?

0/0
10.7.2009 23:04

maryša vavrova

Re: žádal jsem vás o pomoc s romy

Prosím, napište mi znovu.J estli to bylo na diskusi, tak tu čtu sporadisky. Na blogu mám adresu. Autorka Lenka

0/0
12.7.2009 7:37

milanm.

ano

pokud by byli ukáznění, inteligentní a konstruktivní  mladí lidé, jistě si najdou práci a bydlení...jak prosté

0/0
10.7.2009 22:14

3lipy

Lenko karma!

A děkuji za upřímnost.L.Č.V

0/0
10.7.2009 20:14

Haidy

Novinářské svědomí

Karmu vám dávám. Pokud tohle byla upřímná novinářská zpověď, zasloužíte si ji. Truhlářská je záležitost sama pro sebe.

0/0
10.7.2009 17:51

kuča

Re: Novinářské svědomí

:-)Lenko, souhlasím i já. Miladu pomíjím, ale práce novinářů je skutečně někdy na objednávku. Psal jsem už v předešlém příspěvku, masmédia, jak se říká, jsou vlastně 7. velmoc. Jestli se rozhodnou někoho zničit, tak ho zničí a blbečka, nabo mafiána vytáhnou na stupínek slávy. Jsou to vymývači mozků.  V tom s Vámi souhlasím!;-O

0/0
11.7.2009 5:04

numir

souhlas s autorkou

Naprostý souhlas s autorkou, konečně má někdo na věc svůj vlastní názor a neusuzuje podle 5minutové reportáže někde v masmédiích....

O tom je tenhle článek, o tom, že prostě většina lidí jsou ovce, které kývají hlavami na to co se jim veřejně podsouvá a nesnaží se získávat další informace na vlastní pěst.

prostě to co vidí ve zprávách, to co čtou v novinách - pokládají za absolutní pravdu

a to je špatné....přeji si aby bylo víc lidí, kteří si dělají vlastní názor dle vlastních zkušeností a ostatním přeji méně předsudků.;-)

0/0
10.7.2009 14:59

antees

Jestlize ti lide maji tak kultivovane nazory a mluvu

proc to nechali dojit tak daleko, ze si na ne mistni sepsali petici? Proc museli po vecerech hulakat jakoby nevedeli, ze se v noci spi? Misto toho si stezuji, ze jim studenti nenechavaji neposlapane pet lahve, aby si vilu mohli odzvucnit (proc to delat jednoduse, kdyz to jde i slozite, ze...) A v Praze centru se ted chovaji pry slusne - protoze chteji byt se sousedami za dobre, proc to neslo i s temi predchazejicimi? Proc meli ty sve pejsky volne pustene a neprivazane nekde u te vily, namisto, aby ohrozovali ostatni? Proc tak inteligentnim lidem nemuze dojit, ze budovu si zabavili nepravem a podle jejich principu je tudiz uplne normalni, ze kdyz chce nekdo dalsi, muze tu vilu po nich prevzit, kdy se mu zachce... ? Proc si vubec nechaji od ministra zajistit nahradni bydleni, kdyz vsichni jsou dost mladi a sobestacni na to, aby se mohli za vlastni penize nastehovat kam chteji? Proc tuto sanci nedaji radeji lidem, kteri prisli pri povodnich o domy a sve blizke? Proc jim neni trapne?

0/0
10.7.2009 14:50

oldiess

Re: Jestlize ti lide maji tak kultivovane nazory a mluvu

Pořád to melete dokola, tak jen jedno: Jak si mohli zabrat neprávem budovu, která de facto neexistovala, protože nebyla v katastru nemovitostí? Oficielně si zabrali tedy pouze louku, pozemek v katastru byk.

0/0
10.7.2009 16:12

fuk

Re: Jestlize ti lide maji tak kultivovane nazory a mluvu

Když už chcete psát, tak si nejdřív ujasněte pojmy.Budova neexistovala de iure, ale de facto existovala, jinak by nemohli např. vylézt na neexistující střechu. Nemám nic proti lidem, kteří chtějí žít jinak než vetšina. Proč si tedy nekoupí někdy na venkově zemědělskou usedlost a nezvelebí si ji k obrazu svému. Nejspíš proto, že se jim nechce platit nebo nemají dost peněz,  tak si raději přivlastní něco, co jim nepatří. A to je obyčejná krádež, ať už to nazývají jakýmikoliv eufemismy.

0/0
10.7.2009 18:53

oldiess

Re: Jestlize ti lide maji tak kultivovane nazory a mluvu

Jak u nás není něco v katastru, tak je to fakt a přes to nejede vlak;-D Z toho pohledu mě nezajímá, jestli ten kdo si to zabral nemá peníze či co, spíš mě zajímají ti co peníze mají, a to z dobrých platů státních úředníků, ale flákají se a neodváději dobrou práci takže ten stav umožnili. Zatím jsem neslyšel, že by někdo přišel o prémie neřkuli o místo

0/0
10.7.2009 19:00

sharka

Re: Jestlize ti lide maji tak kultivovane nazory a mluvu

Chybí Vám informace, důvod, proč ta budova ležela tak dlouho ladem, není rozhodně špatná práce správce majetku, ale to, že teprve teď se podařilo  vyřešit vleklé majetkové spory s restitučními nárokovateli, čím se konečně umožnil zápis do katastru nemovitostí a teprve teď lze s budovou něco dělat.

0/0
10.7.2009 23:16

komokiller

Re: Jestlize ti lide maji tak kultivovane nazory a mluvu

UF, takový nesmysl. Když už, tak stát obral začátkem 90tých let zákonné restituenty o jejich majetek a pak jej nechal zpustošit, vám chybí informace.

0/0
11.7.2009 2:17

Ježikača

Re: Jestlize ti lide maji tak kultivovane nazory a mluvu

děkuji, konečně někdo normální. pán si nevšiml, že článek není ani tak o Miladě, ale spíš o novinářské praxi. alespoň já jsem to tak pochopila...

0/0
11.7.2009 2:54

maryša vavrova

Re: Jestlize ti lide maji tak kultivovane nazory a mluvu

Tak to je snad taky nestarání se. Navíc: Majitel právně neexistující ruiny byl: Ústav informací ve vzdělání, potažmo Ministerskvo školství ČR

0/0
12.7.2009 7:45

k!amm

Re: Jestlize ti lide maji tak kultivovane nazory a mluvu

Minimálně za poslední dvě otázky si dej facku a radši přemejšlej o vlastní solidaritě k lidem, kteří přišli při povodních o domov. Děláš z těch pár squatterů přesně to, co bulvární média: hromosvod celospolečenský frustrace. Že ti není hanba! Spíš se ptej, proč v týhle době jeden barák v Praze, kterej byl ještě minulej tejden obyvatelnej, teď vypadá jak po povodni, ačkoliv jím žádná velká voda neprošla.

0/0
11.7.2009 1:39

misaviki

Mícháte hrušky z jablky

Nezlobte se ale mícháte hrušky z jablky. Váš popis nepoctivé novinářské práce je zajímavý a mám na něj stejný názor jako vy. Ale co to má společného s kauzou Milada/Truhlářská? Já prostě nemůžu strávit (a myslím že hodně lidí), že banda mladých která obsadí cizí dům, dostane po vystěhování, které proběhlo naprostým právem, náhradní ubytování v centru Prahy za jednu korunu. Uvědomujete si, že to je výsměch všem, kteří si byt museli koupit a splácí ho? A to se jim o bydlení v centru může jen zdát. Co to má znamenat? Jako by Kocáb dal návod - ano, o nic se nesnažte, dejte o sobě jen hodně vědět, hodně plačte a bude o vás postaráno. Squoter přece nemůžeme mít právo na náhradní ubytování, ještě tak luxusní! Já jsem také slušný člověk, umím konstruktivně a slušně diskutovat a nikdo mi byldení za korunu v centru nezajistí. Co si nevydělám, to nemám. Proč nebydlí v podnájmech či si nepořídí své vlastní bydlení? V Praze je práce dost,proč nepracují? A jestli pracují, proč musí bydlet zdarma?

0/0
10.7.2009 12:22

Klara L

Re: Mícháte hrušky z jablky

R^  Ano, přesně. Do puntíku se ztotožňuji s tímto příspěvkem. Místo aby byli rádi, že na ně majitel neoprávněně obsazeného objektu nepodá žalobu, ještě požadují náhradní bydlení a dokonce si kladou podmínky. To je podle mne něco, z čeho se slušným a pracujícím lidem musí dělat zle, bez ohledu na kultivovanost mluvy squatterů, jejich inteligenci nebo účesy :-/

0/0
10.7.2009 15:22

oldiess

Re: Mícháte hrušky z jablky

Vy jste ale legrační: "...výsměch všem, kteří si byt museli koupit a splácí ho? " Kdo si asi tak koupil byt a splácí ho, s vědomím, že za půl roku či dva bude muset vypadnout?

0/0
10.7.2009 16:14

jeste asocialnejsi grupa

Re: Mícháte hrušky z jablky

pokud nemaji radnou najemni smlouvu, maji vypadnout hned, nikoliv za pul roku ci dva.

0/0
10.7.2009 17:10

oldiess

Re: Mícháte hrušky z jablky

nevím na co reagujete? psal jsem o tom, že nelze přirovnávat poskytnutý útočiště skvoterům za 1 kč na určitou dobu s tím, když si někdo koupil a splácí byt, který bude po zaplaceníjeho napořád

0/0
10.7.2009 17:21

Haidy

Re: Mícháte hrušky z jablky

Mnoho lidí by v Praze (a nejenom tam) tuhle možnost bydlení  za kačku na rok, dva bralo. A s nadšením. Ovšem ani ne "alternativní." Jsou to slušní lidé, kteří pracují, platí daně a potřebují bydlet. 

0/0
10.7.2009 17:46

komokiller

Re: Mícháte hrušky z jablky

Nezáviďte a nechte tý nenávisti. Z toho budete mít akorát vředy.

0/0
11.7.2009 2:20

Ježikača

Re: Mícháte hrušky z jablky

tak, tak... já bych ale fakt navrhovala udělat si párty u Kodába na zahradě, s tím, že: "jsem vaše teta z Moravy a budu u vás bydlet!" schválně, jak to dopadně? :-)

0/0
11.7.2009 3:00

Mareš

Re: Mícháte hrušky z jablky

Hmm, a co když jednou přijde o práci a nebude mít na splátky? Banka ho vyhodí a byt prodá. Přijede potom Kocáb s 1Kč bydlením v centru Prahy ? Řekne : Pane vy jste celý život pracoval, ale nemůžete za to, že firma přesunula výrobu jinam?:-P

0/0
11.7.2009 11:19

oldiess

Re: Mícháte hrušky z jablky

To už se ale vracíme zpátky do socialismu;-D jádro je v tom, že v Miladě hrozila mela kvůli zásahu těžkooděnců i chování skvoterů, a tak to Kocáb vyřešil takhle. Zajímavý je to, že od té doby nikdo na vhodnější řešení nepřišel nebo aspoň nenavrhnul, jen se pořád nadává na Kocába

0/0
11.7.2009 11:32



AUDIOZÁZNAM

Petice

Zmeškali jste přenos čtení Davida Vlka? Poslechněte si ho tady.



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.