Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Johann_von_Hombok

Vysvětlení

Karl se věnoval chlebíčkům, protože společenská debata s  gesindlem je pod jeho úroveň a na (čerstvý) chlebíček je vždy spolehnutí. Máš asi problém s modrou krví, ale s tím nic nenaděláš.

Pro Karl platí: od Boha povolán, dobře připraven!

Also Daume drücken und los - TOP99!!!!!!

0/0
1.9.2009 21:49

Václav Pavlík

Čistý záchod - základ státu

Nechci se s paní Kučerovou přít. Jen ve svém příspěvku vysvětlím, proč jsem já příznivcem pana Schwarzenberga.

Navštívil jsem mnoho hradů a zámků po celé naší zemi a shodou okolností i zámek Orlík patřící právě panu Schwarzenbergovi. Zde jsou mé dojmy z této památky: velmi pečlivě udržovaná zahrada a park, krásně zachovanlý zámek, profesionálně působící průvodci. Ani jedno není na českých památkách vždysamozřejmostí. Ale opravdové překvapení na mě čekalo, když jsem navštívil toalety. Jít na záchod bylo jako jet na dovolenou. Všechno nové, čisté, voňavě a vycíděné. Od nových dlaždic přes zapuštěná bodová světla ve stropě i v podlaze až po pisoáry na fotobuňku.

Vstupné na tento zámek činilo 80Kč za dospělého a polovinu za dítě, což je (turisté potvrdí) naprosto zanedbatelná částka (WC bylo zdarma).

Když se dokáže pan Schwarzenberg takto starat o svůj majetek a návštěvníky zámku, je jasné, že to nedělá pro peníze, ale pro lidi. A to se v politice vidí málo.

0/0
1.9.2009 14:36

calypsol

*********

Tu nebyvalou popularitu TOPu bych prisuzoval horlivemu medialnimu humbuku, za kterym stoji pratele vlastnici jista media, kteri tim asi sleduji sve zajmy. teoreticky asi tak: "kdyz ted protlacime do tisku, ze strana TOP 09 ma sanci ziskat 40 % hlasu, vysleme lidem signal. Vetsina je znechucena dvema nejvetsimi politickymi uskupenimi, chteji zmenu, ale maji pocit ze hlas ostatnim by prisel vnivec." Pevne doufam ze lidi houfne nenaleti na tenhle trik.

0/0
29.8.2009 21:38

EWCZ+

Re: *********

Asi tak. To je stejna medialni hra jako se zelenymi pri poslednich volbach. Sotva se objevili, uz se psalo o pruzkumech a procentech. No, prezili jsme Zelene, snad prezijem i Kalouskoidy. Mistni starostenske mafie a Kalousek, se spavym politicky vandrujicim bilderbergskym feudalem na vyvesni ceduli, no to nam fakt jeste chybelo.

0/0
30.8.2009 18:21

Miroslav Václavek

O ničem.

Málokdy se dá vidět větší blábol. Něco podobného jako obsah Paroubkových knih.  

0/0
29.8.2009 14:49

Karel Pipin

Gumo Václavku, tak proč sem lezeš?

Na kloudný a věcný argument se nezmůžeš. Chlustat můžeš u Vás na návsi před bufáčem.

0/0
29.8.2009 15:43

Johann_von_Hombok

Re: Gumo Václavku, tak proč sem lezeš?

Zato tvé argumenty jsou velmi vychlustané!

0/0
1.9.2009 21:51

Johann_von_Hombok

Re: O ničem.

ANO ANO ANO!

Souhlasím.

0/0
1.9.2009 21:50

Karel Pipin

Souhlas.

Najde se spousta idiotů, co věří Kalouskovi jeho zázračnou větu

- "musí se šetřit, byl bych špatný hospodář, kdybych tvrdil opak". 

Ekologický tunel za 115 mlrd. Kč předražený dle různých institucí o 30-50 mlrd. vypovídá o všem. Idiotům zní v ušich líbezná Kalouskova věta - "musí se šetřit, byl bych špatný hospodář, kdybych tvrdil opak".

Jeho působení na Minsterstvu obrany a příbramská mafie s vraždami, taky zapomenuto. Stačí řící - "musí se šetřit, byl bych špatný hospodář, kdybych tvrdil opak".

Senilní Schwarz., který všude pospává, jindy zase něco zahuhňá, mezitím vyjádří podporu obchodníkům z lidskými orgány v Kosovu nebo gruzínskému fanatikovi, je ovšem dle českým médii ta správná IKONA. Totálni Kocourkovo.

0/0
29.8.2009 10:58

EWCZ+

Re: Souhlas.

R^

0/0
29.8.2009 15:26

Vikina

Dobrý článek, Leni,

jen se divím, kolik se zde objevilo příznivců této pseudostrany. Kristepane, doufám, že tyhle podvodníky nikdo volit nebude!

0/0
28.8.2009 22:19

Petr Johan

antikarma

předpokládám, že už nejste ve SZ, protože váš styl psaní článku na téma p.Schwarzenberga připomíná spíše rétoriku socdemáků na veškeré politické oponenty.

Pokud je to vaše osobní averze vůči předsedovi nové strany, předpokládám že když to šíříte, tak máte veškeré argumenty podloženy. A pokud ne, tak už se prosím vás pěkně běžte věnovat něčemu jinému. Mateřství by bylo možná hloupost, nepředávejte svůj nynější inteligenční potenciál další generaci. Byl to nejspíše jen výlev vaší zlomyslnosti.

Já osobně si vážím lidí, kterým není lhostejný osud naší společnosti.

Pan Schwarzenberg dokazuje, že mezi takové patří.

0/0
28.8.2009 20:13

madqwert

Re: antikarma

ja bych zase osud nasi spolecnosti nerad vlozil do rukou bilderbergu ;-D

0/0
28.8.2009 20:31

velitel mesta bugulmy

Re: antikarma

Rozhodně lepší Bilderberg než nějaký primitiv z liháče... Třeba ten jejich Macura... jak říkám, sbírka bezpáteřních dementů...

0/0
28.8.2009 21:35

Karel Pipin

Re: antikarma

Tak nechoď do bufáče v liháči ... a žádný primitiv tam nebude.

0/0
29.8.2009 11:01

Jay6

Re: antikarma

Kde chybí důkazy a věcné argumenty tam nastupuje slepá víra a fanatismus.Ale jak se říká věř a víra tvá tě uzdraví.Přání bývá často otcem myšlenky.Pan Kníže svými činy ukázal zcela zřetelně co mu ve skutečnosti je a co mu není lhostejné.O tom,že mu není lhostejný osud tohoto národa by se,však podle jeho skutků dalo vcelku úspěšně,přinejmenším pochybovat.Ale jak říkám víra hory přenáší!

0/0
29.8.2009 20:59

pidla

Zajímavé informace,

kampaň ve prospěch TOP 09 je zmanipulovaná, jako všechny průzkumy veřejného mínění v Čechách- můj názor, který mi nikdo nevyvrátí. Pan kníže ani pan Kalousek nemůže normálního člověka oslovit, natož uchvátit.R^

0/0
27.8.2009 15:23

velitel mesta bugulmy

Re: Zajímavé informace,

Počkejte si na volby, ty budou taky určitě zmanipulované... :-) Jinak já TOP 09 volit budu, a klidně si v mou existenci nevěřte, se mnou to nic neudělá... :-)

0/0
28.8.2009 21:36

evon

Dobře, dobře...

Ty informace jsou každopádně zajímavé, protože pokud je to všechno pravda 8-o, je to samozřejmě mazec ;-€. Co mi ale vadí je, že fandíte SZ, kterou v mých očích definitivně zdeklasoval Bursík a Kaťuška Auaužak, takže rázem se mám tendenci na nastíněné souvislosti dívat s krajní nechutí... Snad mi pánbů odpustí, že vlivem politické antipatie nejhrubšího zrna se mi už ani nechce si ověřovat, jestli jo anebo ne :-P:-)

0/0
27.8.2009 14:03

EWCZ+

Re: Dobře, dobře...

Ale to byste mel. Jiz Machiavelli psal, ze informace je treba zkoumat a vazit, at prichazeji z jakehokoli zdroje, a to byl nejaky politicky odbornik. Abyste si treba s tim TOPem nenabehl jako se Zelenymi.

0/0
30.8.2009 18:24

akki

Tak už autorku nechte!

Stačilo jen ocitovat její větu ze začátku článku o špatných (nedostatečných) informacích pisatelky. Tím řekla vše.:-/

0/0
26.8.2009 20:28

Lokran

jak tomuhle muze dat nekdo karmu?

hustota slov "možná, pravděpodobně, domněnka, asi, snad, nejspíš, dle mého, odhaduji, domnívám se, myslím si, tvrdím" a jim podobných je tu neskutečně vysoká... samé spekulace, spekulace a domněnky. A naposled hlavně setsakramentsky subjektivní pohled autorky snažící se čtenáři za každou cenu podsunout, že pan kníže je vlastně obyčejné poživačné zparchantělé prase a žádný kníže. Ano já klidně přiznám, že pana knížete obdivuju. Není žádný svatoušek, ale takového Jyrku svým vystupováním převyšuje asi o sto tříd.  

0/0
26.8.2009 13:23

evon

Re: jak tomuhle muze dat nekdo karmu?

Na druhou stranu ale existuje spousta lidí, kteří žádné pochybovačné výrazy už ze zásady nepoužívají, protože si jsou sebou velmi jisti... často to není hloubkou znalostí, jako neschopností poslouchat i názory druhých ;-)

0/0
27.8.2009 14:07

velitel mesta bugulmy

Re: jak tomuhle muze dat nekdo karmu?

No a přesto je příspěvek před vámi pravdivý... :-)

0/0
28.8.2009 21:45

cutac

Mindrák?

8-o

0/0
26.8.2009 2:10

čarovná rybí kostička

teprve dnes

- při pohledu na vysokou karmu téhle zlovolné jedovatiny mě napadlo důkladně pročíst poučení o karmě. A ejhle, netvoří ji jen "karma za hlasy", ale i "karma za čtenáře",  resp. jejich součet. Vzhůru tedy, milí blogeři, do společnosti VIP. Patřičně chytlavé titulky vám k tomu dopomůžou.

Autorce pomyslnouRvkarmu.

0/0
25.8.2009 22:10

jirha

Tedy vy že jste zelená?

Vy jste rudá přímo od prstů u nohy až po konečky vlasů.

Jak jenom můžete říct tolika nepravdivé špíny. Kde jste se vzala na pohřbu Kolerodo-Mansfelda? Kde jste byla když pana knížete operovali že nevíte že to jeho spaní nikdy nebylo spaním. Co vám prosím udělali že jste takovou hrdou zastánkyní komunistických idejí?

Nejstrašnější na tom vašem článku je ta vtíravá familiérnost která schovává ten urputný jed který ukapáváte každým slovem. Je mi slabo z každýho takovýho jako jste vy (úmyslně neříkám člověka protože vy to tety nejste).

0/0
25.8.2009 17:12

zlyjazyk

Re: Tedy vy že jste zelená?

Má jen jiný názor než vy...kdo jste,že můžete soudit?

0/0
25.8.2009 18:34

jeenedobik

Re: Tedy vy že jste zelená?

A kde vidíš rozsudek?

0/0
25.8.2009 20:40

velitel mesta bugulmy

Re: Tedy vy že jste zelená?

A kdo je autorka, že může soudit?

0/0
28.8.2009 21:37

zcek

Re: Tedy vy že jste zelená?

Taky si říkám, co je to za ženu, kterou zvou na takové akce...no je to prostě divná žena z divné strany zelených. Schwarzenberg pokud něco, tak aspoň má tolik prachů, že ho nikdo nemůže uplatit, a to je pro dnešní politiku velké plus.

0/0
30.8.2009 22:01

yntelygent:-)

Re: Tedy vy že jste zelená?

Tak teď jsem se fakt zasmál - každý má svou cenu!! Je jedno kolik má knížepán prachů, páč tady jde o byznys. Každý, kdo má hodně, chce mít ještě více!! A to Schwarzenberg chce:-/

0/0
31.8.2009 4:55

Flipmode

nadpis

Vazena slecno / pani,

z Vaseho prispevku je citit zavist, neobjektivita a take neznalost veci. Nehlede na bezduvodne psani o Kosovu a "jak to tam bylo", ktere je dnes asi tak dulezite jako pocasi pred tydnem.

Pravdepodobne mate koreny na Balkane (kdo by jinak tolikrat jezdil do Kosova??) a mela byste tedy vedet, ze balkanske narody, prestoze je nechci generalizovat, jsou velmi divoke, nespoutane a celkove je tam civilizace na nizke urovni. Naopak, na vysoke urovni je znalost jak z lidi tahat penize a jak organizovat mafii.

Pri vsi ucte, nejste objektivni a vybijite si na tomto blogu sve osobni problemy a trochu nenavisti. Prestoze nevolim TOP 09, uvazoval jsem o tom prave kvuli Schwarzenbergovi a mj. take Kalouskovi. Schwarzenberg bez debat a Kalousek s primhourenim oka jsou relativne slusni politikove a maji muj respekt. Zatimco Vy jaksi ztracite podobnymi clanky kredit.

0/0
25.8.2009 17:01

DaliborS

Re: nadpis

Mluvíte mi přímo z duše.  Pana Schwarzenberga si vážím, je to člověk, který nemá zapotřebí hrabat peníze a může se věnovat politice - bohužel je již ve vyšším věku a nelze s ním dlouhodobě počítat,  pan Kalousek byl dobrý ministr financí.

Jinak s tím Balkánem to mohu potvrdit. Byl jsem v oblasti pracovně řadu let ..

0/0
25.8.2009 17:31

madqwert

knize a noblesa?

http://img8.imgup.eu/knize_degen.JPG

sandaly, dziny o 10cm delsi a ohrnute, zelene sacko, umastena kosile? ;-D

0/0
25.8.2009 16:32

cvlad

Re: knize a noblesa?

To víš tvůj Jirka je dokonalost sama.Vypadá jak prase,potí se jako kůň a za manželku má slepici.Člověče Vy jste opravdu nukleární hovado.

0/0
25.8.2009 18:36

aktak1203

pan Kníže

Možná preference strany TOP 9 jsou na skoro 10%, protože lidé jsou již zoufalí nad stavající situací, zhnusení chováním pana Paroubka a pana Topolánka, že se snaží najít střední cestu. Jak se říká mezi slepími jednooký králem.  

0/0
25.8.2009 16:28

ODSTB

Re: pan Kníže

slepími?:-)

0/0
25.8.2009 16:53

zlyjazyk

Re: pan Kníže

To si tedy pomůžou,když je to směska utečenců z jiných stran...po korýtkách by jim bylo smutno..o tom to je!

0/0
25.8.2009 18:36

mott

Motivace

V jednom z předešlých příspěvků jsem se zabýval motivací, jež vedla autorku k sepsání tohoto článku. I vzdělal jsem se a objevil její příspěvek na Britských listech z 6. 5. 2008 "Srbské ikony, albánské fangle a balkánská politická masturbace". Tak a je to jasný. Kníže uznal Kosovo, a tím napomohl zmrzačení autorčiny druhé vlasti. Jako v mnoha podobně zlých případech i zde táhne smrad z Balkánu.

0/0
25.8.2009 16:14

Svědivka z Magdeburgu

Vždycky jsem chtěl být za blbce, a tak je pro mě TOP 09

jasná volba! ;-D Jihlavanka!R^

0/0
25.8.2009 16:06

karel60

Re: Vždycky jsem chtěl být za blbce, a tak je pro mě TOP 09

1) Reklama je v diskusi zakázaná.

2) Jihlavanka není k pití. Fůj.

3) TOP09 má stejné kvality jako černé kafe.

0/0
25.8.2009 16:41

jirkas13

No nevím.

Informace jsou to zajímavé. nicméně se mi zdá, že je to trochu na úrovni mixu pavlačových povídek a přání, která bývají otcem myšlenky. Já si také nedělám iluze o p. Kalouskovi, ani o knížecí dikci, ale kdyžby tahle strana přinesla do tohoto víru trochu normálnosti, kdy by ano bylo ano a ne, ne, Zaplaťbůh. Nadějě umírá poslední. Pravda je, že nový bordel se starými kur**ami neuděláš, říkal dědeček. Jsou tam týpci na zvracení. Severa, Šustr a našli by se i jiní. Ale alternativy moc není. Jo, a noblesa není o chlebíčkách. Ale na to možná přijdete, nebo Vám to někdo vysvětlí. A když ne, obejdete se bez toho.

0/0
25.8.2009 16:05

pheinzl

Pan kníže

Vážená paní blogařko, na rozdíl od pana knížete jsem o Vás v životě neslyšel, stejně jako už neuslyšíme o Straně zelených (i když pan Bursík nebyl bůhvíjak skvělý, tak to byl přecijen předseda, kterej musel takovou nesourodou skupinu na SZ držet silou !!).

Preferencím TOP09 se na rozdíl od Vás nedivím (přiznávám, také patřím k jejich voličům) .. a to zejména díky osobě pana Schwarzenberga a Kalouska (co se finančních otázek týče ... jediný, co tvrdí, že peníze se nemůžou neustále vyhazovat, když na to není)

Doporučuji si přečíst knihu rozhovorů s panem Schwarzenbergem (část se odehrává před 20lety, část nyní) .. musím před znalostmi tohoto pána smeknout, a jeho pohled na historii a na českou povahu zejména je více než pravdivý

ps: ad vsetin ...uznani Kosova taky beru jako jeden z mala problémů; kolik stran vystřídá ... byl dosazen SZ s pravostředým programem, nyní je v TOP09 s pravostředým programem. Střídání značek neznamená střídání názorů

0/0
25.8.2009 15:54

karel60

Re: Pan kníže

Člověče, Vy jste se zbláznil. Vyhazovat peníze. To pan Kalousek nedělá, on je cpe do svých kapes. :-/(blink)

0/0
25.8.2009 16:31

vsetin

Pan kníže

Mě zajímají  fakta - ne blbosti, co tu čtu od "diskutujících".

Co mě vadí: - uznal velmi brzy Kosovo / nemakačenkové a mafiáni/

      -  podporuje radar v Brdech evidentně proti Rusku

     -  zná sice 5 jazyků, ale česky je mu prd rozumět, věčně chrápe na jednání

     -  kolik ještě stran vystřídá ? te´d je ve třetí                               

0/0
25.8.2009 15:39

Svědivka z Magdeburgu

Re: Pan kníže

Máte pravdu. Ty blbosti "diskutujících" opravdu nikoho nezajímají, stejně jako ty Vaše! ;-DRv

0/0
25.8.2009 16:00

Panjaf

Re: Pan kníže

Tak a teď ho porovnejte s šibaly, úplatkáři, blby a zlodějíčky z ostatních stran ... a faktem je, že je mu opravdu někdy hůř rozumět;-D

0/0
25.8.2009 16:01

Svědivka z Magdeburgu

Re: Pan kníže

Já měl pro něj, když nastoupil do politiky, přezdívku "Oslintaný ret"! ;-D;-D;-DR^

0/0
25.8.2009 16:03

Vikiš

Re: Pan kníže

Problém je v tom, že mu Češi rozumí méně než Rakušáci a jiní. Smůla. Asi by bylo líp, kdyby jsme mu právě my rozuměli a on nám. S noblesou je to tak na plichtu. Někdy je stárnoucí aristokratický gentlas, jindy je to podřimující stařík, který vyvolává dojem, že ho veledůležitá jednání kolem víc uspávají, než zajímají. Zeman se občas jevil, jako podřimující Bakchus, ale vždycky věděl a až překvapivě, o čem se jedná kolem.

0/0
25.8.2009 17:14



AUDIOZÁZNAM

Petice

Zmeškali jste přenos čtení Davida Vlka? Poslechněte si ho tady.



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.