Děkujeme za pochopení.
K39a58r40e41l 36B73o10h63á87č51e93k
Nestudoval...po válce bylo možné ledacos :)
V35l36a67d59i74m36í81r 57H73r30u77b59ý
Jen taková drobnost: Z á k o n 563/2004 Sb. platí - jak zřejmé z číslování - již 10 let. Je to tento zákon, který předepisuje vzdělání pedagogického pracovníka, počínaje učitelkami mateřských škol. Ptát se máte úplně jinak: jak to, že plnění zákona nebylo celých deset let vyžadováno? Co dělalo celých deset let ministerstvo školství a zejména jeho ministři (bylo jich neuvěřitelných 10!), když je pořád nějakých 15 % učitelů s nedostatečnou kvalifikací (dle zákona)? Co dělali kraje, školní inspektoři, ředitelé škol? Jak se chovali pedagogové, jsouce líní se vzdělávat (dítka do vzdělání nutíce)?
Pan Chládek se pouze (konečně) snaží vypořádat s tím, aby byl zákon respektován. Respektování zákonů snad chceme všichni, ne?
A27n17e62ž45k86a 16J 84Ř21e40h86o91ř10o98v39á
Co se divíte? Vždyť se dělá všechno na podporu lemplů. Daňové přiznání do určitého data, pro lemply prodloužená pracovní doba, protože chudáci nestihli. Výměna řidičáků, totéž. 10 let učitelům nestačí, tož jim zmírníme podmínky atd....
J85i53ř42í 67S94e81l51u92c31k80ý
Těch problémů se tady míchá docela dost.
Vzdělání. Jako lékař si neumím moc představit, že některý kolega bude mít medicínu a jiný přírodovědu bez atestací a budou léčit.... už z hlediska bezpečnosti. U kantorů o nic nejde? Jak mají žáci věřit na studium, když se kantorka vyjadřuje - ztracený čas, promrhané hodiny o svém doplnění předepsaného vzdělání? Jistě , nejde to řešit revolucí, trochu speci jsou rodilí mluvčí a vš učící odborné předměty.. tam snad nějaké pedagogické opravdu minimum....
Druhý problém je postrevoluční vnímání demokracie jako bordelu.. to je společenský a rodinný problém, školství má defekt- už dvacet let mělo hledat cesty, jak nastolit pořádek v nových podmínkách- nehledal prakticky nikdo nic... na dítě se nedá šáhnout, nelze v podstatě potrestat pokud nespolupracují rodiče... hnus velebnosti. Takto ten kapitalismus nevybudujeme.
J76o72s60e51f 49N29o21ž31i61č98k23a
K tomu Igoru Hnízdovi - problém je v tom, že kdyby dnes kterýkoliv učitel použil jeho metody, tak by ho ze školství ihned vyhodili (a ještě by o něm natočili reportáž na TV NOVA).
Z34d73e37n23a 57K13o40č63í
Jen by mě zajímalo, která sprostá hvězda třídy se tu objevuje pravidelně
J48a43r67o59m44í49r 37Š24i15š35a
...prostě karma
P95a17v34l84a 80K68o23l54á42ř70o21v74á
Zcela souhlasím s autorkou. Mnoho učitelů se cítí zdevastovaně a vysátě. Není to jen o tom, jestli umí či neumí kvalitně učit. V lavicích dnes sedí dosti jiné děti než před deseti či patnácti lety. Obávám se, že vzdělání pro ně není dostatečně pádný důvod tam vůbec sedět. Jde přeci jen o ten papír, ne?
F70r47a98n26t61i79š14e54k 47K78š20í39r
Ano škole je vězení, kde se dnes můžete jít svobodně vyčurat.
J82a47r18o23s26l11a22v 14M16i95k65u91l87a
To je jako byste říkala: 7000 nevyučených zedníků staví a jak rádo... (jen jaksi ty domy padají)
Nechci nevyučené fušery - zedníky, stolaře, instalatéry. Nechci nedostudované lékaře, právníky a učitele
P48e91t68r 98Z12á69v69l51a72d71s29k59ý
Na pedagoga máte dost mizerný písemný projev. A užití fontu Courier New nesvědčí ani o estetice.
I když s meritem článku poněkud souhlasím.
- Počet článků 75
- Celková karma 0
- Průměrná čtenost 3319x