Děkujeme za pochopení.
K67a30r36e18l 29B62o19h68á69č80e14k
Nestudoval...po válce bylo možné ledacos :)
V40l40a67d22i78m78í68r 74H20r53u81b85ý
Jen taková drobnost: Z á k o n 563/2004 Sb. platí - jak zřejmé z číslování - již 10 let. Je to tento zákon, který předepisuje vzdělání pedagogického pracovníka, počínaje učitelkami mateřských škol. Ptát se máte úplně jinak: jak to, že plnění zákona nebylo celých deset let vyžadováno? Co dělalo celých deset let ministerstvo školství a zejména jeho ministři (bylo jich neuvěřitelných 10!), když je pořád nějakých 15 % učitelů s nedostatečnou kvalifikací (dle zákona)? Co dělali kraje, školní inspektoři, ředitelé škol? Jak se chovali pedagogové, jsouce líní se vzdělávat (dítka do vzdělání nutíce)?
Pan Chládek se pouze (konečně) snaží vypořádat s tím, aby byl zákon respektován. Respektování zákonů snad chceme všichni, ne?
A62n79e53ž23k29a 21J 85Ř41e38h26o38ř32o85v90á
Co se divíte? Vždyť se dělá všechno na podporu lemplů. Daňové přiznání do určitého data, pro lemply prodloužená pracovní doba, protože chudáci nestihli. Výměna řidičáků, totéž. 10 let učitelům nestačí, tož jim zmírníme podmínky atd....
J21i39ř90í 31S25e30l80u47c56k41ý
Těch problémů se tady míchá docela dost.
Vzdělání. Jako lékař si neumím moc představit, že některý kolega bude mít medicínu a jiný přírodovědu bez atestací a budou léčit.... už z hlediska bezpečnosti. U kantorů o nic nejde? Jak mají žáci věřit na studium, když se kantorka vyjadřuje - ztracený čas, promrhané hodiny o svém doplnění předepsaného vzdělání? Jistě , nejde to řešit revolucí, trochu speci jsou rodilí mluvčí a vš učící odborné předměty.. tam snad nějaké pedagogické opravdu minimum....
Druhý problém je postrevoluční vnímání demokracie jako bordelu.. to je společenský a rodinný problém, školství má defekt- už dvacet let mělo hledat cesty, jak nastolit pořádek v nových podmínkách- nehledal prakticky nikdo nic... na dítě se nedá šáhnout, nelze v podstatě potrestat pokud nespolupracují rodiče... hnus velebnosti. Takto ten kapitalismus nevybudujeme.
J28o42s43e45f 62N84o44ž80i55č49k18a
K tomu Igoru Hnízdovi - problém je v tom, že kdyby dnes kterýkoliv učitel použil jeho metody, tak by ho ze školství ihned vyhodili (a ještě by o něm natočili reportáž na TV NOVA).
Z94d49e57n93a 71K11o24č38í
Jen by mě zajímalo, která sprostá hvězda třídy se tu objevuje pravidelně
P41a98v15l66a 86K92o53l97á92ř63o52v87á
Zcela souhlasím s autorkou. Mnoho učitelů se cítí zdevastovaně a vysátě. Není to jen o tom, jestli umí či neumí kvalitně učit. V lavicích dnes sedí dosti jiné děti než před deseti či patnácti lety. Obávám se, že vzdělání pro ně není dostatečně pádný důvod tam vůbec sedět. Jde přeci jen o ten papír, ne?
F14r45a92n22t26i88š42e36k 52K28š66í18r
Ano škole je vězení, kde se dnes můžete jít svobodně vyčurat.
J66a48r40o17s88l46a48v 93M79i50k23u49l12a
To je jako byste říkala: 7000 nevyučených zedníků staví a jak rádo... (jen jaksi ty domy padají)
Nechci nevyučené fušery - zedníky, stolaře, instalatéry. Nechci nedostudované lékaře, právníky a učitele
P62e64t50r 73Z18á59v85l11a87d51s42k41ý
Na pedagoga máte dost mizerný písemný projev. A užití fontu Courier New nesvědčí ani o estetice.
I když s meritem článku poněkud souhlasím.
- Počet článků 75
- Celková karma 0
- Průměrná čtenost 3319x